SCIENCE AND PROJECTS for the little ones

Pla integrat de llengües estrangeres en el marc d’un projecte lingüístic plurilingüe.

Amb el projecte innovador PILE donem continuïtat a la línia iniciada fa 4 cursos amb el PELE de Science. En el seu moment vam iniciar l’àrea de medi en anglès a cicle superior. Des de llavors hem anat ampliant el projecte a tota la primària. La valoració per part dels alumnes, pares i mestres implicats és molt positiva.

OBJECTIUS CURRICULARS

L’objectiu general del projecte és millorar el nivell de comprensió i expressió oral i escrita de l’anglès dels nostres alumnes.
Volem que els alumnes de cicle inicial millorin la competència lingüística en llengua anglesa, especialment la comprensió oral.
Cal tenir present que els projectes i els tallers potencien el treball per competències i per tant hem de fer un llistat de les competències que es veuran més desenvolupades:

1. Competència lingüística i audiovisual
  2. Competència artística i cultural
  3. Competència del tractament de la informació i competència digital
  4. Competència d’aprendre a aprendre
  5. Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic.

CONCRECIÓ DE TEMES A PRIMER

CONCRECIÓ DE TEMES A SEGON