La nostra història

Els inicis

Fa molts i molts anys en un poble anomenat Viladecans un home amb molta empenta va decidir fundar una escola per tal de fer possible els seus somnis. Eren voltants de l'any 1.966 i aquest era un país d'oportunitats.

L'escola va començar el seu camí amb dos unitats, és a dir, dos cursos. Tot i que els inicis van ser complicats, l'escola es va posar en marxa.

Anem a més

De mica en mica l'escola anava creixent i cada any es va anar ampliant amb dos cursos més.
L´any 1.974 comptava amb 10 cursos d'E.G.B (l'actual primària més 7è i 8è) i dos cursos de preescolar (l'actual infantil). La cosa només acabava de començar!

Els grans

Entre els anys 1.974 i el 1.984, l'escola va ampliar els cursos fins a tenir alumnes de Formació Professional i de B.U.P ( l'antic institut).

LOGSE

Quan va entrar en vigor la Llei d'Ordenació General Sobre Educació (LOGSE),
l'escola va començar a adquirir un format molt semblant a l'actual.

Desapareixen la Formació Professional i el BUP, setè i vuitè d´EGB
passen als instituts com a 1r i 2n d'ESO, els 6 cursos d'EGB passen a anomenar-se Etapa d'Educació Primària i els cursos de preescolar esdevenen l'Etapa d'Educació Infantil (2n Cicle) des dels 3 fins als 6 anys.

L´actualitat

Actualment l'escola té l'Etapa d'Educació Infantil i Primària.

S'ha adequat a les noves necessitats requerides per la societat com ara la psicomotricitat,
l'anglès a Infantil i les noves tecnologies, ordinadors, pissarres digitals...

Esperem que aquesta evolució mai s'aturi en un futur!

El futur

Desitgem compartir amb tots vosaltres molts anys més.