Festival de Nadal 04 - 05
Benvinguts al Circ de Nadal!!!!
El 17 de desembre de 2.004 l´escola va cel.lebrar al Centre Cultural Sant Joan de Viladecans el Festival de Nadal que any rere any alumnes i professors preparen. En aquesta ocasió vam gaudir d´un divertit passeig pel món del circ. Els alumnes van interpretar les tradicionals nadales, així com altres números i actuacions (mimos, pallassos, màgia, teatre, humor, domadors, equilibristes...).
En Tomi, la mascota de l´escola, volia participar en aquest espectacle, però en aquesta ocasió no va aconseguir ser el protagonista, tot i que ho va intentar en moltes ocasions.
Aquí en teniu una mostra de les actuacions de les que vam poder gaudir!!

Bon Nadal i feliç any nou 2.005!!

Nadala P3

Nadala P4

Nadala P5

Actuació Mimos 1r