Projecte Educatiu de Centre

Educació Infantil (3 - 6 anys)
      Educació Primària (6 - 12 anys)
      Professorat especialitzat en Pedagogia Infantil.
      Aules de Música i Informàtica.
      Espais oberts per a la pràctica esportiva.
      Activitats extraescolars.
Escola fundada en 1966

Ideari de Centre

El nostre centre pretén atendre als alumnes de forma individualitzada, procurant que es sentin reconeguts i valorats.
 L´activitat educativa es desenvolupa seguint els següents principis:

- Enriquir els aprenentatges teòrics amb un enfocament actiu i pràctic.

- Procurar la millora progressiva dels aspectes didàctics i metodològics mitjançant projectes de treball sobre aspectes concrets compartits per tots els mestres.

- Aprofitar els mitjans audio-visuals i informàtics pel desenvolupament dels programes.

- Treballar amb una metodologia ACTIVA, PERSONALITZADA, OBERTA,FLEXIBLE i PARTICIPATIVA, estimulant: l´interès, la iniciativa, la creativitat, l´experimentació i la investigació.

En síntesi, procurem una educació integral de tots els coneixements, destresses i valors morals en tots els àmbits de la vida personal, familiar, social i professional.

Organització del centre

Òrgans col.legiats
Càrrecs Unipersonals
Consell escolar
Equip Directiu
Subdirectora
Claustre de Professors
Cap d´Estudis
Secretària
Coordinadors de Cicle

Reglament de Règim Intern

Dels drets i deures dels alumnes se´n deriva l´establiment d´unes normes que fomentin la creació d´uns hàbits de convivència entre els alumnes i la resta de membres de la comunitat educativa, encaminats a fomentar el respecte a l´individu i el diàleg com a forma de relació.

L´escola compta amb unes normes pels alumnes que regulen el funcionament del centre respecte a:

— Entrades i sortides:
               La porta s´obrirà a les hores establertes.

Els alumnes formaran les files quan soni el timbre i pujaran a classe amb el professor responsable.
               L'assistència és obligatòria i puntual. Es prega que les faltes d´assitència i puntualitat siguin justificades pels pares o tutors legals i que qualsevol alteració de l´horari es notifiqui al tutor.

Autocars:
               Els alumnes sortiran en ordre de la classe acompanyats pel professor fins a l´autocar.
               S´ha d´observar a l´autocar una conducta correcta i respectar les normes pròpies del servei.

— La classe:
               S´haurà de tenir cura del material de l´escola, del dels companys i del propi.
               Entre classe i classe, els alumnes aniran preparant el material de la classe següent.
               Els alumnes no podran sortir de la classe sense permís del professor.
               No es pot interrompre una classe si no és per una causa justificada i caldrà demanar permís per entrar.

El pati:
                L'anada al pati és obligatòria, i durant l´estona de pati no es pot entrar a les classes sense permís del mestre encarregat.
                L' anada i tornada del pati es farà en silenci a fi de no molestar la marxa de les altres classes.
                Cal tenir precaució quan en el pati hi ha coincidència d´alumnes grans i petits, i no fer jocs que puguin comportar perill.
                S'han de respectar les plantes i arbres del pati.
                Si cau una pilota, mai s´anirà a buscar, cal demanar-ho al mestre que emprarà la solució adequada.
                Quan algú es fa mal, cal dir-ho immediatament al mestre del pati.
                Quan plogui no es sortirà al pati, els alumnes han d´estar a la classe i fer jocs de taules, lectures...
                A l´escola es mantindrà silenci respectant el treball de les altres classes.
La pujada i baixada per l´escala es farà en ordre.

Menjador:
                S´han de conservar les normes d´higiene, neteja, educació i respecte.
                Un cop finalitzada l´hora de dinar es sortirà al pati, sempre i quan el temps ho permeti.

Altres normes:
                Tant la bata com l´Equip d´Educació Física, jaquetes, anoracs i bosses, han d´estar clarament marcats.
                No s´han de portar objectes de valor a l´escola, aquesta no se´n fa responsable.
                Els informes i notes lliurats als alumnes han de ser tornats al tutor, signats pels pares, en el termini màxim d´una setmana.
                A les hores d´escola no es pot sortir a l´exterior (tret de casos especials) i caldrà una justificació dels pares o tutors.
                Els alumnes han de venir a l´escola vestits correctament i observant les normes d´higiene.
                Es prega l´ús del xandall de l´escola a l´hora d´Educació Física i a les sortides.

S´ha de procurar recollir els alumnes puntualment.

Serveis

- Menjador
- Instal.lacions específiques pels alumnes d´Educació Infantil
- Aules especialitzades de Música i Informàtica
- Gabinet Psicopedagògic

Activitats complementàries

- Anglès des d´Educació Infantil
- Psicomotricitat
- Visites concertades a Educació Infantil
- Biblioteca
- Informàtica
- Tallers
- Piscina
- Celebració de festes tradicionals
- Sortides trimestrals
- Colònies

Activitats extraescolars

Es realitzen fora de l´horari escolar (de 17 a 18 hores i dissabtes al matí) segons demandes.

- Classes de reforç

- Esport escolar