The 7th. Of May, at Ferro school, Montserratina’s and Ferro’s children celebrated the English Day. 125 pupils from 6th level played 10 funny activities.

At Pau Casals school, students from Trueta, Amat Targa and Pau Casals celebrated it too. At the end of the morning the teachers gavethe children a very nice present: a cool speaker. The English Day logowas in our pin.

Thanks to the Town hall, the AMPAS, Oxford and Macmillan publishing, the teachersand the whole school. It has been a fantastic day!

El 7 de maig a l’escola Dr.Ferro els alumnes de l’ escola Montserratina i Ferro vam celebrar l’ “English Day.” 125 alumnes de sisè van fer 10 activitats molt divertides.

A l’escola Pau Casals, hi eren els nois i noies de l’escola Trueta, Amat targa i Pau Casals.

Al final del matí els professors ens van fer un bonic regal: Uns altaveus!

El logo de l’English day estava en un pin que portaven a la samarreta.

Volem donar les gràcies a l’Ajuntament, a les AMPAS, editorials Oxford i Macmillan, als professors/ores i a tota l’escola per la col·laboració!

Va ser un dia fantàstic!!