El passat 29 d’octubre els alumnes de 4t vam anar d’excursió al Mercabarna.

Després dels nervis d’esperar l’autocar a l’escola, arribar al lloc i esmorzar, dos monitors molt simpàtics ens van estar explicant un muuuuunt de coses que no sabíem sobre les fruites i les hortalisses!

Vam veure una carbassa gegant, un munt de fruites i verdures de colors que no havíem mai imaginat, ens van fer jugar a endevinar gustos i a més a més, vam poder veure com és el procés d’emmagatzema’t de les patates!!

Després de tantes emocions teníem molta gana iens mereixíem un bon àpat, ai quina sorpresa en arribar al menjador i trobar-nos, unes bones amanides i uns sucs naturals...mmmm!! i una broqueta de fruites per postra!!

I per si això semblava poc, després d’haver aprés i tastat tantes coses, encara ens van regalar 2 Kg de patates i una safata amb 5 racions de fruita i verdura...que tal i com ens van ensenyar, són les racions de fruita i verdura necessàries que hem de menjar al dia.

Bé, fins aviat i recordeu: 5 al dia!!!