Què ràpid ha passat el temps! Aquest curs ,els nens i les nenes que acabem el parvulari tindrem com a padrins als nens i nenes de 6è que aviat deixaran l’escola per començar l’institut. Al llarg del curs anirem fent tot un seguit d’activitatsconjuntes.

El divendres a la tarda ens vam poder conèixer. Va ser molt emocionant! Al principi ens feia una mica de vergonya parlar amb ells i amb elles, però al final va ser molt divertit. Ens vam intercanviar les targetes que havíem preparat,ens vam explicar les coses que més ens agradava fer, vam jugar a plastilina, vam mirar contes, catàlegs de joguines... Quan va arribar l’hora d’acomiadar-nos ens va fer molta pena, però segur que aviat ens tornarem a trobar i podrem fer moltes més coses junts, ja us anirem informant. Als nens i a les nenes de la classe dels elefants i de la classe de les girafes ens ha agradat molt això de tenir uns padrins a l’escola!

Avui hem fet una trobada amb els nostres padrins al pati de l’escola. Ens han preparat entrepans amb xocolata i desprès hem jugat tots junts.

Els padrins de cinquè curs han vingut a la classe de segon per ajudar als nens i nenes a llegir contes