CONTE COL·LECTIU ENGLISH DAY 2010-2011

Les noies i els nois participants a l´English Day 2010-2011 han creat el següent conte col·lectiu entre tots els grups de sisè de les escoles de l´edició d´aquest any (Amat Targa, Àngela Roca, Doctor Trueta, El Garrofer, Montserratina i Pau Casals).

En aquest conte, el protagonista en Woofy que viu a Dublin (Irlanda), decideix viatjar a Catalunya. Però s´equivoca a l´hora d´agafar l´avió i acaba viatjant a la Xina!!
Durant les seves aventures a la Xina es troba amb un senyor ric que li ofereix la possibilitat de viatjar en el seu avió privat cap a Barcelona.
A l´aeroport del Prat en Woofy es troba a una antiga companya de classe...S´en van a la platja i allà sorgeix l´amor.

OLLECTIVE TALE ENGLISH DAY 2010-2011

Girls and boys participating in the English Day 2010-2011 created a collective tale in collaboration with all sixth graders of the schools participating this year (Amat Targa, Àngela Roca, Doctor Trueta, El Garrofer, Montserratina i Pau Casals).

In this tale, the main character called Woofy lives in Dublin (Ireland). He decides to travel to Catalonia. But when taking the plane he makes a mistake and finally he travels to China!!
During his adventures in China he finds a rich man who offers him the  possibility of travelling at his private jet to Barcelona.
At El Prat Airport Woofy meets an old classmate...They go to the beach and love starts there.