El divendres 21 d’octubre, els de sisè vam pujar a Sant Ramon. Des de l’escola anàvem en fila i per parelles, així mentre caminàvem per la ciutat, però quan vam arribar a la falda de la muntanya cadascú anava una mica a la seva.

Des de Sant Ramon hi ha una vista privilegiada de tot el Baix Llobregat, el Barcelonès i més.Hem de pujar més sovint.

A mig camí vèiem Viladecans, Gavà, Castelldefells, Sant Boi, El Prat i l’aeroport i també el castell D’Eramprunyà, encara que algú no el va distingir de tan bé amagat que està. Des de dalt van poder veure altres ciutats: Barcelona, Cornellà, Esplugues, Molins de Rei, San Feliu... i més.

Al cim de Sant Ramon hi ha una ermita, volíem entrar, però fèiem tant soroll que els profes no ens van deixar i a més ja era hora de tornar a l’escola.

L’excursió va ser divertida perquè estàvem tots junts, xerrant i jugant. I tampoc cansa tant.