Aquest any participem en un projecte Comenius juntament amb escoles d'altres països d'Europa: Àustria, Finlàndia, França i el Regne Unit.

La finalitat d’aquesta empresa és la de sentir que realment formem part d’Europa i la de conèixer més d’aprop als nostres companys de l’altra banda dels Pirineus.

Per això, fabricarem un joc entre tots i hi jugarem plegats. Podrem jugar a través d’ internet i amb un format de fusta o cartró a la nostra aula amb els companys de l’escola.

A través del joc donarem a conèixer la nostra cultura i, alhora, coneixerem la dels nostres companys europeus.

L’elaboració d’aquest joc no és fàcil i portarà el seu temps, l’anirem construint al llarg d’aquest curs i el vinent.

El que toca ara és presentar-nos a la resta de països participants i començar a preparar les preguntes i respostes sobre la nostra “vida quotidiana” i la nostra “geografia”.

pàgina inicial escola