Equips de cicle

*  Els  Equips  de  Cicle  estaran  integrats  pels  professors i professores dels nivells components de cada cicle:
         Parvulari: P-3, P-4  i P-5.
         Cicle Inicial: 1r. i 2n. nivells de primària.
         Cicle Mitjà: 3r. i 4t. nivells de primària.
         Cicle Superior: 5è. i 6è. nivells de Primària

*  Els professors i professores que no tinguin tutoria s'integraran, a criteri de l'Equip  Directiu,  en el cicle on es cregui  més  important i significativa la seva aportació pedagògica.

* Les funcions del Equips de Cicle són:

-  L'acció  tutorial  i orientació  psicopedagògica dels alumnes. Quan  s'escaigui es valorarà,  a través de  l'Equip Directiu (Cap d'Estudis), la intervenció dels membres de l'EAP.  de la zona (Psicòloga i Assistent Social) que col·laborin amb el centre.
-  Revisar el continguts i objectius establerts a  l'inici de cada curs d'acord amb el P.E.C. i P.C.C.
-  Establir i revisar periòdicament l'assoliment  d'hàbits en els seus aspectes bàsics de treball, convivència i relació.
-  Revisar la informació que es transmet als pares de l'evolució educativa dels seus fills (informes o butlletins de notes).
- Promoure accions metodològiques en l'aspecte educatiu.
-  Planificar i les sortides i activitats complementàries amb la finalitat de no caure en incongruències, repeticions, etc.
-  Altres acordades a l'inici de cada curs escolar  o encomanades per l'Equip Directiu.

* Normativa de funcionament:

-  Els  Equips  de  Cicle es  reuniran  amb  la  periodicitat que estableixi  l'Equip Directiu,  un cop escoltat  el  Claustre i el Consell Pedagògic,  a l'inici de cada curs escolar  i que quedarà  reflectida en el Pla General del Centre.
-  Les decisions,  propostes  i reflexions dels Equips  de Cicle seran  recollides  pel  coordinador   de  cada  cicle,   que  les traslladarà a l'Equip Directiu i al Consell Pedagògic.