Activitats extraescolars

 

Les activitats extra-escolars que es realitzin a  les dependències del  centre estaran organitzades sota  la  supervisió i responsabilitat de l'Associació de Pares d'Alumnes del centre i a cada  inici de  curs  seran presentades i  aprovades  pel Consell Escolar.

L'Ajuntament de la localitat, com a titular de l'edifici escolar, pot fer ús de les instal·lacions del centre en els termes previstos per la normativa vigent tant per organitzar activitats extra- escolars com altres que consideri oportunes. Es vetllarà perquè el local es retorni amb les condicions de salubritat idònies.

Tots els monitors de les activitats extra- escolars adreçades als alumnes  faran el desenvolupament de l'activitat en llengua catalana ja que aquesta ha de ser la llengua de relació  i del procés d' ensenyament - aprenentatge de les activitats que es desenvolupin en el recinte escolar.

En cas d'absència d'algun monitor de les activitats extra- escolars les entitats responsables de la seva organització seran les responsables d'articular les mesures adients per tal de garantir l'atenció dels alumnes o suspendre l'activitat amb antelació suficient.

L’AMPA passarà al centre la llista dels alumnes que es quedin a cada activitat extra- escolar amb el nivell al qual pertanyen.

Les activitats extra- escolars es regiran per la normativa següent:

Per als alumnes

1.-Només es podrà anar  al lavabo abans de començar les activitats
2.-Signar i completar la graella a l’entrada  pel control d’assistència.
3.- Dirigir-se als companys i monitors amb respecte i educació.
4.- Seguir les indicacions del monitor en tot moment.
5.- Treballar sense molestar als companys.
6.- No cridar.
7.- Respectar tot el material que s’utilitzi.
8.- Sortir del centre amb el monitor a l’ acabar l’activitat.
9.- Si l’activitat comença a les 6h,el monitor recollirà als alumnes a l’ obrir la porta.

L’incompliment d’aquestes normes de manera reiterada serà comunicat a la junta de l’ AMPA que serà qui prendrà les mesures oportunes.

Per als pares

1.- Per apuntar-se a una activitat cal pagar una matrícula. El preu d’aquesta és el  mateix que el de la quota mensual.
2.- A totes les activitats hi ha un nombre limitat de places.
3.- Les inscripcions es recolliran a l’oficina de l’ AMPA
4.- Les baixes a l’activitat s’hauran de comunicar abans del dia 20 de cada mes. Passat aquest dia no es farà efectiva la baixa fins al mes següent.
5.- Quan un rebut sigui retornat sense pagar en cobrarà un recàrrec de 3 euros i si no s’abona la quantitat completa seran donats de baixa de l’activitat i l’alumne haurà d’anar cap a casa sota la responsabilitat dels pares que ja saben si han pagat o no .

*  Tots aquells alumnes que encara tinguin pendents rebuts del curs anterior no podran ser inscrits en cap activitat si no abonen el deute.