Pistes i patis

El pati és un espai més per a l'educació. S'ha tingut en compte a l'hora de la seva distribució que fos un espai coeducatiu, un espai de responsabilitats, un espai lúdic, un espai sostenible a més de dur-hi a terme pràctiques esportives.

- Jardí aromàtic: amb plantes Mediterrànies, que s'adeqüen al nostre clima i del que en tenen cura la mainada.

- Hort: la parcel·lació i distribució del reg gota a gota ha estat planificada i realitzada per l'alumnat. Cada curs té la seva parcel·la, també hi ha una parcel·la d'experimentació. Practiquem l'agricultura ecològica amb sistema de rotació de cultius.

- Punt net: l'escola treballa la recollida selectiva d'escombraries i per tant al pati disposem de contenidors específics i compostador.

- Zona picnic:

- Jocs pintats a terra:

- Pistes poliesportives: per a la pràctica del futbol sala, handbol, bàsquet, hoquei i voleibol..

TORNAR A LA PÀGINA PRINCIPAL