- Reforçar els hàbits adquirits:
treballar tot allò que els nens ja tenen assolit: anar al lavabo abans d'entrar al menjador, rentar les mans amb sabó, muntar i recollir safates, netejar l'espai utilitzat, rentar-se cara, mans i dents.
-
Treballar l’autonomia del nen:
ells mateixos munten les safates i les porten a la taula amb el menjar, sempre amb l'ajuda discreta del monitor.
-
Suprimir l'obligació de portar bata:
els nens tenen cura de no embrutar-se la roba fent ús del tovalló, i tindran cura de seure correctament a taula.
- Prendre consciència de seguir una dieta equilibrada:
donar a conèixer els diferents grups de nutrients, i de la importància que té una dieta variada.
-
Respectar els companys i el medi:
no poden córrer ni cridar pels passadissos i escales; fer entendre que per això ja hi ha el pati. Respectar el material i aprendre a conviure amb els companys .
-
Afavorir l'autoestima, la psicomotricitat i la creativitat del nen a través de jocs i altres activitats.

DINÀMICA
Al voltant de 12:30 ens trobem amb els nens davant de la seva classe i es passa llista.
D'acord amb el centre d'interès de l'escola, fem rotllana i treballem contes.
Rentem les mans i ens preparem per fer fila i baixar al menjador.
12:50: els nens ja estan preparats per a muntar la seva safata i començar a dinar.
Els nens després de dinar recullen el seu espai, es renten mans i dents i poden sortir al pati.
Al voltant de les 14:00 passem a fer l'activitat preparada per aquell dia.
Dilluns |
Dimarts |
Dimecres |
Dijous |
Divendres |
Pati/Jocs |
Taller |
Biblioteca/Vídeo |
Taller |
Jocs/Pati |
Es fa fila al pati per entrar a classe a les 14:55.
|