El divendres 31 d'octubre vam cel.lebrar la castanyada.

Aquest any com va ploure vam fer la festa diferent. Normalment anem al pati dels petits i allà tots junts ballem les dances:"la Castanyera","el Marrameu" i "la Castanya",i mengem panellets, castanyes, galetes i passtisos fets pels nostres companys. Però aquest any vam anar al parvulari.

Nosaltres, els nens i nenes de cinquè vam anar amb els companys de p-5 i allà vam menjar panellets i el nostre pastís. Els castanyers i castanyeres de sisè ens van portar castanyes calentes en un cistell. Vam escoltar cançons i després vam anar corrent a canviar-nos per fer la obra de teatre "El monstre del xiulet".

Estaven molt nerviosos, el teatre estava ple, les llums enceses, tothom suant, els presentadors preparats van parlar i de sobte es van obrir les cortines. La música va sonar i el teatre va començar.

Tot va sortir molt bé, els músics, presentadors, narradores, ocells, peixos, família, Kanassa, l'home de la cabana i el monstre vam actuar molt bé i pensem que a tothom li va agradar. Els pares ens van felicitar i nosaltres volem felicitar a la Miracle ,la Rosa Maria i a la nostra companya Yodalis per la seva direcció.

Moltes gràcies a tothom.

Alumnes de 5è