2n de cicle superior: Festes de la tardor: Les paradetes

LA CARTA ALS REIS
Tal com varem fer l'any passat, els nens de 6è van pujar a ajudar als nens i nenes de P5 a fer la carta als reis i els nens de 5è van ajudar als de segon. Aquestes són algunes imatges d'aquesta activitat tant maca i que segur es convertirà en tota una tradició a la nostra escola.

CONCURS LITERARI ASPROSEAT
” LA CAPACITAT DELS DISCAPACITATS”

El mes d'abril passat l'alumnat de C.S. va participar en la II edició del CONCURS LITERARI ESCOLAR SOBRE DISCAPACITAT organitzat per ASPROSEAT (Associació Promotora de Serveis Especials i Atencions Terapèutiques) i adreçat a alumnes d'escoles públiques i privades de Barcelona, L'Hospitalet de Llobregat , Sant Just Desvern i Esplugues de Llobregat.
Hi havia quatre nivells:
Nivell A. Cicle superior d'ensenyament primari
Nivell B. 1r Cicle d'ESO
Nivell C. 2n cicle d'ESO
Nivell D. Ensenyament Post-obligatori

A mitjans del mes de juny van entregar els premis a l'Auditori del Cosmocaixa en un acte molt entranyable presentat per l'escriptor Màrius Serra.
La Paula Concellon Nieto i la Carolina Carbó Monera van rebre el 1r i el 2n premi , respectivament, de la categoria A.
La nostra escola també va rebre un premi per ser la que hi havia participat amb més alumnes.