Tornar a pàg principal
What will we do?

The English Day, in Sant Just, és una activitat d'intercanvi entre diverses escoles i el institut de la localitat, amb el suport del Centre de Recursos Pedagògics i l'Ajuntament de Sant Just, que té com a objectiu l'aprenentatge de la llengua anglesa d'una manera lúdica i participativa a través de tallers realitzats pels alumnes, així com la utilització de les TIC.

Al llarg de tot el curs es planifiquen les activitats a realitzar a l'aula, es preparan tallers, s'elegeix una mascota,Es preparen les preguntes del Quiz sobre diferents països de parla anglesa, s'interacciona mitjançant internet... finalment, a principis del tercer trimestre es celebra una trobada a la localitat, és l'ENGLISH DAY in Sant Just.

______________________________________________________________________________________

1st term:

OUR MASCOT
  • My mascot:Creació d'una mascota i un petit text descriptiu sobre la mateixa
  • Mascot contest: votació per triar la guanyadora.
  • Theatre : 1st, 2nd, 3rd,4th, 5th and 6th grade ( al llarg del curs)

2nd term:
  • TALE ON LINE. Conte en anglès
    on cada setmana un grup classe diferent va continuant la història. La protagonista és la mascota guanyadora.
  • QUIZ sobre diferents "Festivals" de la cultura de països de parla anglesa
  • TV Programme . Preparació de vídeos on els diferents grups completaran un TV programme que serà visionat per tots el dia de l'English Day.

3rd term:

• WORKSHOPS . Preparació de tallers lúdics per jugar-hi amb els altres centres el dia de l'English Day.
  • English Day
  • Resultats del Quiz

English Day. Objectius:

• Potenciar l'intercanvi d'estratègies metodològiques i de materials didàctics.
  • Aplegar en una mateixa activitat alumnes de diferents escoles afavorint la interactuació en llengua anglesa
  • Utilització dels propis coneixements de la llengua anglesa en una situació comunicativa i lúdica.
  • Immersió en un entorn creat específicament per a l'ús de l'anglès com a única llengua de comunicació.
  • Introducció de les TIC com a element motivador, d'intercanvi i participació entre centres.
  • Creació d'una oferta prou diversificada que els permet utilitzar i repassar tot el què han après al llarg de la etapa de Primària.
  • Fomentar l'autonomia creativa i comunicativa en l'ús de la llengua anglesa.