Fulls anteriors | Eleccions al Consell Escolar |
Benvolguts pares i mares, reprenem el curs escolar amb la Convocatòria d´Eleccions per a la renovació de la meitat dels membres del Consell Escolar del Centre, tot i seguint la normativa i el calendari regulats pel Departament d´Ensenyament.
Us convidem a informar-vos i a participar en aquestes eleccions, ja sigui presentant la vostra candidatura o bé exercint el vostre dret de vot.
El Consell Escolar és l´organisme superior de consulta i de participació de tothom qui intervé en un Centre Educatiu.
En el cas de la nostra escola, està format per professors, pares i mares d´alumnes i un representant municipal.
El Consell Escolar escull al director o directora i aprova decisions educatives importants pel Centre com són el Projecte Educatiu, el Reglament de Règim Intern, la Programació General Anual del Centre, i les activitats complementàries i extraescolars.
També intervé en l´aprovació i control dels pressupost econòmic i pot prendre part en la resolució de conflictes greus de disciplina, en l´admissió d´alumnes i en la gestió de les beques escolars.
Cada Centre té una composició diferent en funció de les seves característiques.
El nostre nou Consell Escolar serà format per:
L´Equip Directiu.
6 representants dels pares i mares.
1 representant de l´AMPA.
6 professors
1 representant de l´Ajuntament.
1 representant de l´Administració i Serveis.
En aquestes eleccions es renoven 4 membres dels pares i 3 dels professors.
Per part dels pares, poden presentar candidatura els pares i mares d´alumnes del Centre que exerceixin la pàtria potestat.
El termini per presentar-se finalitza el dia 31 de gener del 2001. Podeu demanar els impresos a l´AMPA o a Secretaria.
16 de gener: Sorteig públic a les 12,45 h. per tal de designar els membres vocals de les meses electorals.
19 de gener: Publicació del cens electoral. Reclamacions entre el 19 i el 21 de gener.
26 de gener: Constitució de les meses electorals.
29 de gener: Resolució de les reclamacions presentades
al Cens Electoral
31 de gener: Termini de lliurament d´impresos per presentar candidatures.
2 de febrer: Proclamació de candidatures, un cop comprovades per les meses electorals.
7 de febrer: Votacions sector pares de 9 del matí a 5 de la tarda a la Biblioteca del Centre.
En el moment de la votació caldrà presentar el DNI
Sessió pública d´escrutini dels vots i proclamació dels candidats electes.
21 de febrer: Constitució del nou Consell Escolar.
La composició de les meses electorals és per al sector de pares i mares:
Actuarà com a Secretari de la mesa, el pare o mare de menys edat.
Les seves funcions són:
El Consell Escolar Actual està format per:
Equip Directiu:
Ma. Antònia Sagarra, Araceli Casado, Inma Cuesta.
Sector professors:
Isabel Garcia, Ma. Rosa López, Marta Núñez, Ma. Àngels París, Pilar Sirera.
Sector pares i mares: Milagros Fernández, Pilar Fraile, Ma. Àngeles Melero, Esther Mena.
Representant AMPA: José Luis Martínez.
Representat Municipal: Salvador Lara
Representat Serveis: Margarita Sánchez
Segons la normativa establerta pel Departament d´Ensenyament, els membres que s´han de renovar del Consell són:
Professors: Pilar Sirera i Ma. Rosa López
Pares: Pilar Fraile i Esther Mena.
En nom de la Comunitat Educativa del CEIP Sant Jordi, volem expressar l´agraïment per la participació i col.laboració dels membres sortints del Consell Escolar en el funcionament i la gestió del Centre.
Generalitat de Catalunya Departament d'Ensenyament CEIP SANT JORDI Joan Maragall 24. 08100 Mollet del Vallès |
Tel/Fax. 93
5705727 Email: a8032713@centres.xtec.es Web: http://www.xtec.es/centres/a8032713 Intranet http://ceipsantjordimollet.xtec.es |
L Equip de mestres