Consell escolar
  Representants elegides en les últimes eleccions
 
  Composició actual
  President Enric Masferrer, director de l'escola.  
  Secretari Sònia Segura , secretària de l'escola.
  Cap estudis Tamara Largo.
  Representant de l'ajuntament Alicia Chamorro.
  Representant del professorat Carmen Ricote, mestra d'Ed. Infantil.
  Representant del professorat Albert Pérez, mestre de NEE
  Representant del professorat Maria José González, tutora de 3r
  Representant del professorat Úrsula Álvarez , mestra d'anglès.
  Representant del professorat Elena Villegas, tutora de 4t.
  Representant del professorat Sandra Pallarés, tutora de P3.
  Representant del PAS Begoña Sáez. Tècnica Ed. Infantil.
  Representant de famílies Guzel Timigarleeva , mare de P5.
  Representant de famílies Jessica Torres, mare de 2n i P5.
  Representant de famílies Mercedes Martos, mare de 4t.
  Representant de famílies Bouchra Edhairi, mare de 5è.
  Representant de famílies Manoli Hoyo, mare de 3r.
  Representant de famílies Mariona de la Torre, mare de 3r.
  Representant de l'AMPA Cristina Ceciliano, mare de 4t.

 

  Funcions del consell escolar
 

Aprovar els documents programàtics del centre: Projecte educatiu, Programació general anual del centre, Normes d'organització i funcionament, Carta de compromís educatiu. Acords de coresponsabilitat i de col·laboració amb altres entitats o institucions.

Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l'evolució del rendiment escolar i la Memòria avaluativa del curs.

Aprovar el pressupost econòmic del centre i el rendiment de comptes.

Intervenir en el procediment d'admissió d'alumnes.

Nomenar un representant per a participar en la comissió que ha de valorar els candidats a ocupar el càrrec de director.

Revisar la incoació de possibles expedients disciplinaris als alumnes i la seva resolució.

Aprovar les directrius per a la programació d'activitats escolars complementàries i d'activitats extraescolars.

   
  Previsió de reunions ordinàries
 

• Aprovar la Programació General del Curs (PGC): finals octubre.

• Aprovar els comptes de la subvenció de l'ajuntament per a la reutilització dels llibres de text: principis de desembre.

• Valorar el funcionament general del centre durant el 1r trimestre i el nivell d'execució dels objectius: inicis de gener.

• Revisar les reclamacions al llistats baremats de sol·licituds de matrícula: finals del 2n trimestre.

• Valorar el funcionament general del centre durant el 2n trimestre i el nivell d'execució dels objectius: inici del tercer trimestre.

• Aprovar la justificació anual de comptes: com a més tard a mitjans d'abril.

• Analitzar el funcionament del curs, informar la Memòria avaluativa: final de curs.

 

  Temes tractats i acords adoptats en la darrera sessió realitzada
   
 

Reunió 28-06-2022

1. S'aprova la participació en la Campanya de Reutilització de llibres de text de l'Ajuntament per al curs 22-23.

La participació en aquest pla suposarà per al centre uns ingressos extres al voltant dels 15.750€, els quals s'hauran d'invertir en llibres de text i material complementari al libre de text.

2. Es presenten les bases del Projecte "tardes de lleure educatiu" que organitzarà l'escola en horari de 15:30 a 16:30 les tardes de setembre.

La participació a les tardes de lleure educatiu està oberta a tots els alumnes de l'escola encara que no facin ús del servei de menjador. El full d'inscripció ja s'ha enviat a tots els alummnes del centre.

3. Seguiment del PMOE

Les accions realitzades fins ara han estat les següents:

- Adquisició de tauletes per les aules de Cicle Inicial

- Viatge d'estudis organitzat en anglès a Cala Llevadó amb una reducció de la quota de 120 € a cada participant.

- Sessions de teatre setmanals per a totes les classes del centre

- Classes de català gratuítes per a mares i pares els dilluns de 15:00 a 16:30

- Organització d'estudis assistits de 16:30 a 18:00 h per a grups d'entre 8 i 12 alumnes:

4t, 5è i 6è: dimarts i dijous de 16:30 h a 18:00 h. des del primer dimarts del tercer trimestre.

- Creació dels usuaris dels alumnes de 5è i 6è en el domini de l'escola @escolabanus.cat

 

4. Síntesi de la memòria anual

Es presenta la síntesi de la memòria anual.

 

5. Estat del pressupost

Ingressos
Pressupost any 2022
EXECUTAT a 28/06/2022
Transferència Departament Ensenyament
4.564
3.283,7
Excursions
1.000
1.000
Romanent de l'any anterior
8.007,15
8.007,15
Traspàs de Compte Extrapressupostari a Romanent
3.000
3.00
Famílies per a colònies
1.754
1.754
PMOE_21_22
7.897
7.896,54
TOTAL INGRESSOS PRESSUPOSTATS
26.222,15
24.931,39
Despeses
Manteniment informàtica
1.500
494,36
Manteniment reprografia
300
0
Altres
581,15
216,09
Material no inventariable: d'oficina, didàctic,
1.900
1.878,07
Farmaciola habitual
200
33,74
Altres material COVID 19
100
0
Neteja i sanejament extraordinari COVID 19
600
571,84
Neteja i sanejament habitual
1000
432,39
Despeses postals (missatgeria, segells, correu certificat…)
300
4,31
Comunicacions (telèfon)
800
603,09
Reprografia (fotocòpies)
3.000
1.192,04
Transport i dietes
50
0
Mobiliari i estris
1.200
537,6
Excursions
1.000
1.000
Colònies
1.754
1.754
PMOE (TEATRE)
1.572
1.310
PMOE (TAULETES)
3.750
3.731,29
PMOE (SORTIDES)
2.403
1.775,13
PMOE (CATALÀ)
1.212
1.200
PMOE (Ajut colònies)
3.000
3.000
TOTAL DESPESES PRESSUPOSTADES
26.222,15
19733,95