ACTIVITATS DEL 31 D'OCTUBRE

Els alumnes de 6è A i B hem celebrat aquest any la castanyada i halloween.

Ens vam distribuir en dos grups, aquells que els feia més gràcia vam fer de castanyers, i la resta, vam muntar un espectacle de halloween; que a l'escola era la primera vegada que es feia.

Els castanyers vam acompanyar durant tot el matí la castanyera, que passava per totes les aules des d'infantil fins a segon de primària.

La vam ajudar a recollir les castanyes i les paperines, per després a la tarda, tenir-les ja ben a punt.

Per una altra banda, els nois i les noies que ens feia il·lusió participar a halloween, vam fer durant el dia les següents activitats:

A primera hora del matí, vam fer uns tallers de cuina molt divertits, relacionats amb el tema.

Si voleu veure les receptes CLIQUEU AQUÍ.

Animeu-vos a fer-les a casa, ja que són molt fàcils, són divertides i, a més, estan boníssimes!!!!

Quan va arribar la tarda, els nois i les noies de 6è, vam fer una representació de la història, les tradicions, els símbols i els jocs propis de la festa de halloween.

Ens vam aprendre de memòria el que cada un havia de dir, i vam sortir a explicar-ho en parelles, molt ben disfressats per l'esdeveniment.

Tot ben acompanyat d'una música que et transportava al món de les ombres, els zombies, les bruixes i tota mena d'éssers terrorífics…

A continuació, vam ballar la ja coneguda cançó de Michael Jackson, Thriller.

Difressats i maquillats com ho demanava la ocasió.

Més tard, vam baixar tots a menjar-nos unes castanyetes ben bones i calentetes.

Ens ho vam passar d'allò més bé!!!