Espais de creixement

L'escola Fàtima ha iniciat un projecte anomenat espais de creixement dins l'Educació Infantil. Aquests espais de creixement tenen com a objectiu fomentar un aprenentatge significatiu a partir d'una realitat molt propera a ells, i es pretén que assoleixin coneixements a partir de la manipulació, experimentació, descobriment, intercanvi d'opinions,...
Aquests espais de creixement pretenen aprofundir en l'assoliment de tots els aprenentatges a nivell cognitiu, afectiu, motriu i social. Són sis espais que es localitzen en diferents llocs de l'escola, i a més a més amb un nom molt significatiu. El nom d'aquests espais són: l'espai d'art, l'espai de moviment, l'espai de maquillatge, l'espai del bar-restaurant, l'espai de la caseta i l'espai d'experimentació.
Tot aquest projecte iniciat té la intenció de mantenir una continuïtat en el temps ja que aquest tipus de metodologia garanteix un coneixement globalitzat e interdisciplinar, treballant així totes les àrees d'aprenentatge.