Agustí Pedrico va néixer el 19 de novembre de 1958 i és professor de música des de fa 5 anys i treballa a l' IES Lluís Companys des de fa 4. Té el títol superior en llenguatge musical i els títols de grau mitjà de piano, contrabaix, harmonia i composició. Les seves aficions són les excursions, fer escultures amb fang, llegir i escoltar música. En aquesta entrevista coneixerem aspectes de la seva vida professional i la seva opinió sobre la música d'avui en dia, els seus gustos, etc.
Marcos Guerola:"Agustí treballa de categoria, explica molt bé i és molt bona persona. Ell és molt atent amb tothom. La primera vegada que el vaig veure vaig pensar que era massa seriós però vaig veure aviat que no era així i que m'ho explicava tot molt bé mirant sempre d'ajudar-me."
-Què opines sobre la música que es fa avui en dia?
A mi personalment no m'agrada massa, crec que és de bastant baixa qualitat i la gent es deixa endur massa per les modes i tenen poc criteri.
-Quin tipus de música t'agrada?

La música clàssica.
-Què et va portar a ser professor de música?
Abans feia de músic i és una activitat molt bonica, però costa trobar una estabilitat econòmica i la docència sí que permet aquesta estabilitat. Anteriorment, ja havia impartit classes a conservatoris i en escoles de música i m'agradava fer-ho.
-A quina edat ja sabies que volies ser professor de música?
Jo vaig començar a estudiar música molt tard, als 13 anys, i després de quatre o cinc anys de fer-ho ja sabia que m'agradava i que m'hi volia dedicar professionalment.
-A més de professor, també treballes en un projecte en hores extraescolars de coral, tant amb altres professors com amb alumnes. En què consisteix aquest projecte?
Aquest projecte tracta que ens trobem un grup de professors a l'hora del pati i preparem cançons per a cantar a Sant Jordi. Amb els nois vam fer una coral l'any passat en hores extraescolars i fins i tot vam anar a un teatre de Barcelona a cantar una òpera amb altres escoles de Catalunya. Aquest any no hi havia prou interès per tornar-lo a fer, però no descarto tornar-ho a fer un altre any si torna a haver-hi interès.
-I amb tot el teu treball, encara et queda temps per tocar algun instrument? Quin?
Sí, jo toco sobretot el contrabaix, però també toco en una cobla per no deixar de continuar sent músic.
-Quin paper hauria de tenir la música en les nostres vides?
Jo crec que a les nostres vides és molt important, a nivell educatiu crea un àmbit d' estudi, ja que implica un estudi diari. A més, la música per a tothom és una manera de treballar la sensibilitat de la persona i les seves emocions, com tot tipus d'art.