Tecnificació Esportiva

Atletisme

Finalistes a Catalunya d'Atletisme 2008-2009

Ahir dissabte 13 de juny a les pistes de Can Jofressa, Tarrassa. Es va disputar el Campionat de Catalunya on i participen els millors atletes en la categoria Aleví i Benjamí, atletes de Clubs i atletes d' Escoles amb doble fitxa ( Escolar i Club). Aquest és el cas de l' Artur i el Víctor Coll que tenen la fitxa escolar per l' IES Lluís Companys de Ripollet.

L' Artur Coll es va proclamar subcampió de Catalunya de 1000 m .m. realitzant una cursa realment espectacular, en la que va rebaixar la seva marca personal aconseguida fa tan sols 15 dies ( 6'12” ) en més de 30 “ !!! , aconseguint una gran marca de 5' 40” 9d , Tan sols va ser superat pel seu amic i company d'entrenament el Quim Pueyo ( ISS Hospitalet ) que també va realitzar una gran cursa amb un temps extraordinari de (5'12” 1d). Es un gran premi a la constància i a l'esforç, però dins del marc de la pràctica general de totes les activitats atlètiques i dins del marc del joc, sense una gran especialització, per això te més mèrit, vull felicitar a tot l'entorn tècnic més proper que a contribuït a aconseguir aquest sorprenent èxit, però també agrair a l' escola Lluís Companys la possibilitat d' utilitzar el gimnàs per a entrenar els dimarts per la tarda.

El Víctor Coll en salt de Llargada va aconseguir els 2 objectius que ens havíem proposat, fer marca personal i ser finalista, va entrar en 6é lloc a disputar els 3 salts de millora que donen dret a la lluita final per les medalles, 3,70 m MARCA PERSONAL. En la millora, tot i realitzar un millor salt de 3,73 m . aconseguint fer marca personal per segona vegada , no va poder evitar el 8é lloc , tot i que ja sabíem que l' objectiu d' aconseguir medalla era molt difícil, el potencial del Víctor i els aspectes que li queden per millorar li donen unes grans possibilitats de futur.

Us envio una selecció de fotos més representatives. Salutacions, Joan Coll.

Anar a Cros Anar a Futbol Sala Anar a Tennis Taula Tornar a INICI