A EDUCACIÓ INFANTIL


P4


ENS HEM AGRUPAT EN GRUPS DE QUATRE
PER JUGAR AL DÒMINO I ENS HEM AJUDAT ELS UNS ALS ALTRES.




         

HEM CONEGUT EL NOSTRE PES I LA NOSTRA ALÇADA.





CADA NEN HA ACOLORIT LA SEVA GIRAFA AMB LA SEVA ALÇADA.






TAMBÉ ENS HEM DIBUIXAT LA SILUETA DEL NOSTRE PEU





ENS HEM DISTRIBUÏT PER PARELLES
PER COL.LABORAR EN LA COMPOSICIÓ DE TANGRAMS.






EN PETITS GRUPS HEM GAUDIT CONSTRUINT SANEFES.





HEM ESTAT MOLT INTERESSATS PER ESBRINAR
QUINS OBJECTES SUREN I QUINS S'ENFONSEN.

 




ENS HEM DIVERTIT MOLT JUGANT AL BINGO



  

EL DIVENDRES TOTS HEM PORTAT
UN ESMORZAR MATEMÀTIC MOLT BEN ELABORAT.



PER PARELLES HEM COMPOSAT VÀRIES SÈRIES
QUE ENS HAN FET PENSAR UNA MICA.





QUÈ DIVERTIT! HEM APILAT TORRES AMB CAPSES DE CARTRÓ
INTENTANT QUE NO CAIGUIN AL TERRA.




P5

PER SEGONA VEGADA HEM DEDICAT UNA SETMANA SENCERA
AL TREBALL EXCLUSIU I LÚDIC DE LES MATEMATIQUES.



HEM PROCURAT FER PROPOSTES ENGRESCADORES



I QUE ENS OBLIGUIN A PENSAR ABANS D'ACTUAR:



QUE PODEM FER AMB AQUEST MATERIAL?
O COM JUGUEM A UN JOC ?,
PERQUE ÉS MATEMÀTIC UN JOC ?
O PERQUÈ ESTEM FEN MATEMÀTIQUES SI ESTEM JUGANT I NO TREBALLEM ?


ELS NENS I NENES HAN CONEGUT MOLTS JOCS DE TAULA.











HAN DESCOBERT QUE PESAR ,MESURAR I COMPARAR TAMBÉ POT SER UN JOC.




TAMBÉ ES FAN MATEMÀTIQUES QUAN FEM CONSTRUCCIONS
AMB PALS I BOLES DE PLASTILINA




I COMPRANT ROBA A LA BOTIGUETA.



ENS HEM FET UN SUDOKU
I ELS NENS I NENES HAN ENSENYAT ALS PARES A JUGAR-HI.


EL DIVENDRES COM A DESPEDIDA ,
SIS PROPOSTES MATEMÀTIQUES PER JUGAR I PENSAR.


I PER ACABAR ,AMB LA COL·LABORACIÓ DE MARES I PARES,
ESMORZARS MATEMÀTIC BEN ORIGINALS.




WEBS D'NTERÈS

- Jocs de Mates a l'Edu

- Minisudokus
- Tangram






Ceip Splai