TALLERS A CICLE MITJÀ

TALLERS D'EXPRESSIÓ

Els alumnes de Cicle Mitjà estem fent tres tallers (Dibuix i Pintura , Habitlitats i Teatre)
En el Taller de Dibuix i Pintura estem treballant la Natura Morta amb diferents tècniques.
A continuació, us fem una mostra del dia que fèiem un dibuix al natural d'una natura morta.
En el Taller d'Habilitats, estem treballant els Artistes Catalans dels s. XX (Gaudí i Miró).
Hem fet dracs, joiers, posa-tovallons i plats mentre apreníem coses d'aquests artistes reconeguts mundialment.
En el Taller de teatre, hem representat l'Ocelleta ferida. Ens ho hem passat superbé i estem segurs que tant nosaltres, els artistes, com vosaltres, els espectadors, en gaudireu de principi a fi.

TALLERS DE MATEMÀTIQUES

A Cicle Mitjà estem fent tres tallers de matemàtiques un cop per setmana. Un de Càlcul i Numeració, un de Relacions i Canvi i un de Geometria. És una experiència nova que esperem que sigui gratificant i molt productiva. Mentrestant, el que sí podem confirmar és que estem gaudint molt de les propostes lúdiques que hem engegat.

Escola Splai