DIADA DE LES MATEMÀTIQUES

C. Inicial

C. Mitjà          C. Superior

C. Inicial

La diada de les mates ens ha ofert la seva cara amable i deliciosa per començar el dia.
Esmorzars originals i creatius ens han alegrat la panxa.
La gimcana ha posat a prova la rapidesa i coneixements de tots, a més de demostrar que la unió del grup pot resoldre els problemes i els enigmes més complicats.
A la tarda, hem acabat aquest dia especial compartint els jocs de pensar, de construir i d'experimentar.

C. Mitjà

El divendres 5 de novembre vam celebrar el dia de les Matemàtiques. Vam començar el dia amb una gimcana matemàtica. Vam fer grups barrejats de 3er i 4t. Hi havia quatre espais per fer proves. Cada grup havia de fer com a mínim 10 punts. Segons com ens sortia, obteníem 0, 1 i 2 punts.
A la tarda, amb la Conxa i l'Òscar vam fer activitats en castellà i anglès relacionades amb el món dels números i la lògica.
Al final del dia, com a cloenda, tots vam rebre un diploma reconeixent la nostra participació en aquest dia tant especial.

Els alumnes de CMitjà de l'escola SPLAI vam portar un esmorzar matemàtic, tal com requeria el dia : sumes, restes, multiplicacions, divisions, numeració, geometria, mesura.. Tots boníssims i molt elaborats!!!

Gràcies per la col·laboració a totes les famílies!!!

C. Superior

Un cop més hem celebrat el dia de les mates.

Vam fer l'esmorzar matemàtic i deu ni do el que van pensar alguns per sorprendre als seus companys.

Vam fer grups entre els companys del cicle i ... a pensar, per resoldre les activitats plantejades a la GIMCANA

.

Ja pel matí vam començar a retallar formes per construir-nos un calendari de
l'any escolar dodecaèdric, modular i bicolor.
Per la tarda vam continuar amb el nostre calendari i amb la construcció d'altres cossos geomètrics anomenats "sòlids platònics": el tetraedre, el cub, l'octaedre i l'icosaedre

Que n'és de difícil muntar el dodecaedre!!! Però va sortir.

Escola Splai