UN DIA FANTÀSTIC A CAPELLADES

El dia 8 de novembre les nenes, els nens i els mestres de Cicle Mitjà vam anar al Molí Paperer - Museu de Capellades.

Vam esmorzar i vam entrar al museu. Un cop a dins ens van ensenyar una maqueta que representava tot el procés de com es feia el paper artesanalment fa molt de temps!.

Després vam anar al soterrani a veure totes les màquines que intervenien i la Montse i el Toni ens va ensenyar com funcionaven. A continuació, vam fer el taller d'elaboració de tres tipus de papers diferents.

Quan vam acabar, vam anar a un parc a dinar. Després vam jugar en una esplanada amb les pilotes, les cordes i altres jocs que ens vam inventar.

Quan va ser l'hora, vam tornar a l'escola i vam separar els fulls que havien fet, per a que s'assequessin i així poder fer treballs amb els "nostres" papers.

Per un dia, vam tornar al passat i vam veure que fer només un full de pagar, comportava molta feina!!
Els "xurris" vam disfrutar d'un dia molt especial!

L'alumnat de 3r

Ceip Splai