CEIP FOLCH I TORRES DE BADALONA

T. 933978478

CORREU   PÀGINA D'INICI

BEQUES I AJUTS

Algunes coses a tenir en compte:

L'escola és un organisme de la Generalitat, i com a tal recull les sol·licituds.

L'Ajuntament de Badalona, a través dels Serveis Socials, també pot oferir ajuts a les famílies, com per exemple en concepte de menjador escolar. L'escola, en aquest cas, no recull aquestes sol·licituds.

BEQUES D'AJUT A L'ESTUDI (PER A L'ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL DIDÀCTIC) PER AL CURS 2011-2012

Del Ministerio de Educación, gestionades des del Departament d'Educació de la Generalitat.

Presentació de sol·licituds fins el 30 de setembre de 2011 (excepte per als alumnes que en aquesta data no tinguin reservada plaça, que podran presentar la sol·licitud en el moment de fer efectiva la matrícula en el centre).

Fes clic aquí per tenir informació detallada de la convocatòria.

Fes clic aquí per baixar-te la sol·licitud.

Els beneficiaris de l'ajut rebran una carta a casa seva.

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR PER AL
CURS 2015-2016

Són gestionats pel Consell Comarcal del Barcelonès.

Per a totes aquelles famílies amb alumnes matriculats al Centre, o preinscrits per accedir el proper curs.

Termini de recepció de sol·licituds: del 13 al 13 de maig de 2015.

Es fa públic al taulell d'anuncis el llistat de famílies que els han concedit l'ajut.

Amb la sol·licitud, cal aportar:

• Certificat municipal de convivència del nucli familiar (actual).
  • Fotocopia del DNI/NIF/NIE de tots els membres de l comunitat familiar.
  • Imprès de sol·licitud que inclou la declaració dels membres de la unitat familiar, amb indicació de l'origen dels ingressos, signada per tots i cadascun dels membres de la unitat familiar, a efecte de demanar dades a l'Agència Tributària.

Fes clic aquí per tenir informació detallada de la convocatòria.