ALTRES SERVEIS EDUCATIUS

AULA D'ACOLLIDA

L'objectiu principal és proporcionar a l'alumnat nouvingut una atenció immediata que garanteixi l'aprenentatge intensiu de la llengua i la progressiva incorporació d'aquest alumnat a l'aula ordinària.

TUTORA DE L'AA: Rosario Gonzalo

LOGOPEDA

El CREDA atendrà als alumnes del Centre amb trastorns del llenguatge.

PROFESSIONAL: Isabel Fuentes

FISIOTERAPEUTA

Atenció fisioterapéutica a alumnes amb problemes motrius.

PROFESSIONAL: Laura López

PSICOPEDAGOGA DE L'EAP

Valoració psicopedagògica de noves demandes, seguiment i orientació dels alumnes amb NEE i altres amb retard greu d'aprenentatges i/o problemes de conducta.

Es prioritzaran les noves demandes de l'alumnat de 6è d'EP i d'aquells nous alumnes que els mestres d'educació especial detectin amb NEE.

Col·laboració amb els serveis de la zona per acordar actuacions tan referides al centre educatiu com a l’entorn ( Salut escolar, Serveis socials, Comissions de convivència etc.).

PROFESSIONAL: Núria Comas

REVISIONS BUCODENTALS

El Servei Català de la Salut ha engegat una campanya de revisions bucodentals a escolars de P-3, P5 i 6è de Primària a la qual ens hem afegit atenent la seva recomanació.

Un dels objectius és que quedi fixada aquesta revisió amb caràcter anual.

Aquesta campanya està promoguda des de l’Àrea Bàsica de la Salut de Montigalà.

PROGRAMA DE SALUT INFANTIL

Revisió mèdica a P-4. Informació de les vacunes.

Revisió alumnes nous i aquells que sembli oportú.

Informació vacunes: 1r, 6è.

Atenció a demandes puntuals.

Informació a 6è per la vacuna de la hepatitis B., i xerrades explicatives amb els pares i mares.

PROFESSIONAL: Ana Belen Fernández

RETORN