MENJADOR ESCOLAR

CURS: 2014-2015

ELS RECORDEM QUE EL MENJADOR HA COMENÇAT EL DIA 15 DE SETEMBRE DE 2014

Aquest servei pretén formar en els alumnes que l’utilitzen, uns hàbits d’alimentació i higiene dintre d’aquesta educació integral que els volem oferir.

Per aquelles famílies que l’utilitzaran per primera vegada, els facilitem informació del seu funcionamenten quant a la seva gestió.

Els alumnes que siguin fixos al menjador, hauran de passar els primers dies del mes (de 9 a 9:30 hores del matí) pel menjador de l’escola, on les monitores encarregades facilitaran el rebut amb l’import corresponent per a ingressar. Una còpia del justificant d’ingrés hauran de retornar-la a les esmentades encarregades del menjador durant la primera setmana del mes.

Els alumnes que es quedin al menjador amb caràcter eventual, han de comunicar-lo a la monitora un dia abans. Per dinar el dilluns han d’avisar-ho el divendres de la setmana anterior. Hauran d’abonar l’import corresponent a les monitores del menjador el mateix dia que es comunica.

Els alumnes fixos i becats que no vinguin al menjador, hauran d’avisar a les monitores abans de les 9:30 hores del matí del dia anterior, ja que de no fer-ho no els descomptaran la quantitat corresponent al menjar d’aquest dia o dies.

Si hi ha alguna incidència durant el període de menjador, es notificarà mitjançant una nota als pares. Malgrat tot, el pare que vulgui més informació es pot adreçar directament a les monitores.

Les modalitats d’abonament són:

• ABONAMENT MENSUAL
  • ABONAMENT SETMANAL
  • ABONAMENT DIARI
  • TIQUETS

L’empresa que servirà els menús s’anomena DIVERTALIA i és la mateixa que ho està fent des dels darrers anys.

Els preus seran:

• Abonament fix: 6,20€ diàries (tot el mes o tres dies fixos)
  • Abonament eventual: 6,80€ diàries.

Horari d’atenció a les famílies:

• Cada dia de 9 a 9:30h, al menjador de l'Escola.

Recomanacions: Els alumnes d’Educació Infantil en general i especialment els de P-3 i P-4, cal que portin la bata amb el nom i la beta per penjar, així com una muda de recanvi.

RETORN