SANT JORDI 2008

GUARNIM L'ESCOLA PER CELEBRAR

LA DIADADE SANT JORDI

Durant la setmana prèvia al 23 d'abril, tots i totes els que formem part de l’escola vam preparar la diada de Sant Jordi.

Els nostres alumnes han preparat els seus respectius treballs per a concursar als Jocs Florals.

Cada nivell educatiu participa en una categoria diferent:

P3: Dibuix  -  P4: Dibuix i escriptura de paraules  - P5: Endevinalla

1r: Rodolí  2n: Descripció

3r: Carta  -  4t: Cal·ligrama

5è: Poesia  -  6è: Narració

A més a més, tots els nens i les nenes han preparat una decoració especial per guarnir els passadissos de l’escola i exposar els seus treballs.

VEURE TOTES LES FOTOGRAFIES

CELEBRACIÓ DELS JOCS FLORALS 2008

Durant la tarda de la diada de Sant Jordi tots els alumnes, mestres i famílies van poder gaudir d’una representació de la llegenda de Sant Jordi feta pels nens i nenes de 5è de primària.

VEURE EL VÍDEO DE LA REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Després van començar els Jocs Florals. Vam comptar amb uns presentadors d’excepció: els nostres alumnes més grans i dues mares.

Els guanyadors i guanyadores van sortir a recollir els seus premis i se’ls va fer entrega d’un diploma acreditatiu, una rosa i un llibre. A més a més, els alumnes guardonats van llegir els seus treballs al públic.

VEURE TOTES LES FOTOGRAFIES

ELS ALUMNES DE PARVULARI INVENTEN CONTES

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi i de la celebració dels Jocs Florals de l’escola, els nens i les nenes del Parvulari han inventat un conte per classe; a més a més l’han il·lustrat i un cop acabat, ha quedat exposat al passadís del Parvulari.

Cliqueu a l’enllaç que trobareu a sota i podreu veure un petit muntatge de cadascun dels contes; podreu llegir-los i gaudir dels seus meravellosos dibuixos.

…I és que al Parvulari tenim grans artistes!

VEURE TOTS ELS CONTES INVENTATS AL PARVULARI

Podeu anar veient totes les novetats i deixar-nos els vostres comentaris al nostre bloc.