Comunitat d'Aprenentatge

Des del curs 2012-13, la nostra Escola desenvolupa el Projecte de Comunitat d’Aprenentatge, aquest és un model de Centre participatiu obert a la Comunitat, en el marc de l’escola inclusiva per donar resposta als reptes i necessitat que es plantegen en l’educació del segle XXI. És un projecte de transformació que es basa en l’aprenentatge dialògic i la participació de la Comunitat per aconseguir els següents objectius:

• Aconseguir l’èxit educatiu de tot l’alumnat
  • Millorar la convivència a través de la prevenció dialògica dels conflictes.
  • Garantir la participació, corresponsabilitat i implicació de tota la comunitat.
  • Impulsar l’excel•lència i equitat
  • Potenciar el diàleg igualitari entre tots els agents educatius com a valor de millora educativa
  • Garantir que el centre educatiu estigui obert al territori

Actuacions