Foment de les tradicions i la cultura catalana

Arrelat al Medi Social, el nostre Centre potencia l’educació dels infants vers al coneixement dels costums, festes i cultura de la nostra comunitat.

En aquest àmbit l’Escola participa en tots els esdeveniments culturals i festius del nostre barri col•laborant amb les diverses entitats organitzadores.

Participem en el programa de cultura popular a l’escola, “Cases de la festa”, organitzat per l’Ajuntament de Barcelona realitzant tallers de castellers, gegants, diables de foc i sardanes per donar a conèixer els elements importants de les nostre Festes Majors. Aquest programa es complementa amb la participació en el Pla de Barris (vegeu informació a la secció de projectes | Projecte d'educació artística)