El didal
Busca bé
l'agulla,
porta'm el didal,
he de cosir roba
però al
dit no em vull fer mal.
He cosit un trau,
he fet un brodat,
he cosit estona
però encara
no he acabat.
|
L'estel - Ramon Peiron -
Amb els companys
d'escola
ens varem fer un
estel
que amb quatre
giragonses
s'enfila fins al
cel.
I tot tibant la
corda,
quan se l'emporta
el vent,
sembla que digui:
-Puja,
volar fa ser valent!
|
Les notes musicals
Totes les notes musicals
han sortit a passejar.
Salten i ballen, ben alegres,
salten i ballen sense parar.
Do, re, mi, fa, sol, la, si do’
do’, si, la, sol, fa, mi, re, do.
Do-do, re, mi-mi fa,
sol-sol, la-la, si-si, do’
do’-do’, si, la-la, sol,
fa-fa, mi-mi, re-re, do.
|
La fira - Israel
-
Cada vegada més animada
crida la fira fora el carrer.
Totes les noies compren cofoies
mil coloraines al mercader.
Blau, groc, verd i vermell,
el bon home va venent.
Blau, groc, verd i vermell
i les noies van camprant.
|
El dofí
- Pop.
alemanya -
Salta i balla el
dofi,
tiru, liru,liru,li.
Cap aquí,
cap allà,
giravolta sens
parar (bis).
Amb el cap sempre
diu sí,
tiru,liru,liru,li.
Cap aquí,
cap allà,
giravolta sens
parar(bis).
La pilota xuta
allí,
tiru,liru,liru,li.
Cap aquí,
cap allà,
giravolta sens
parar(bis).
I després
de molt jugar
un peixet es menjarà.
Cap aquí,
cap allà,
giravolta sens
parar.
|
Cançó
dels colors
Verd,verd,verd és
el vestit que porto.
Verd, verd, verd
és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada
el verd de les fulles
el meu amic és
un jardiner.
Blau,blau,blau és
el vestit que porto
Blau, blau, blau
és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada
el blau de les onades
el meu amic és
un mariner.
Blanc,blanc,blanc
és elvestit que porto
Blanc,blanc,blanc
és tot el que jo tinc
Perquè m'agrada
el blanc de la farina
el meu amic és
un forner.
Roig, roig, roig
és el vestit que porto.
Roig, roig, roig
és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada
el roig de les flames
el meu amic és
un bomber.
Groc, groc, groc
és el vestit que porto
Groc, groc, groc
és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada
el groc de la truita
el meu amic és
un cuiner.
|