TRETS D'IDENTITAT
    L'escola Can Vidalet és una escola pública que depèn del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i que imparteix les etapes educatives següents:

-Segon Cicle d'Educació Infantil ( 3 a 6 anys )
-Educació Primària ( 6 als 12 anys )

ENS DEFINIM COM UNA ESCOLA:
LA VELLA  QUARESMA

CATALANA: El català és la llengua d'aprenentatge i de comunicació oral i escrita del centre.

LAICA: Respectuosa amb totes les creences religioses.

PLURAL: Evitem tota mena de discriminació per raons de tipus econòmic, polític, racial, religiós....
DEMOCRÀTICA: En la gestió del centre, per mitjà del Consell Escolar.
En la gestió pedagògica, a través dels Claustre de Professors.
En l'educació dels alumnes fomentant el diàleg i la participació: gràcies a les tutories pel temes referents al propi curs i mitjançant  la reunió de Delegats d'Alumnes pel que fa a temes generals d'escola.

INTEGRAL I SOCIALITZADORA: Intentem afavorir el creixement i la maduració dels alumnes en totes les seves dimensions per aconseguir que arribin a inserir-se en la societat com a membres actius i responsables.
-Potenciant les possibilitats intel·lectuals, humanes i físiques.
-Fomentant el desenvolupament ètic de la persona.
-Educant la dimensió social d'una manera responsable.

OBERTA A L'ENTORN: Creiem que l'escola ha d'estar arrelada al medi que l'envolta i ha de participar en la vida social i cultural de la nostra vila i del nostre país. És per això que:

1) Participem en les diferents propostes de les institucions, ja siguin:

-Culturals.
-De millora del medi ambient.
-Higiene i salut.
-Educació vial.
-Solidàries.

-TIC

2) Organitzem:

-Visites Culturals, tallers i activitats diverses dins i fora l'escola.

-Colònies per fomentar la relació entre professors i alumnes i el coneixement  del país
(segons el Consell Escolar es requereix un 75% dels alumnes per a poder-les realitzar).