APS CURS 2010-11

EL NOSTRE HORT

Durant el curs 2010-11 la classe de les tortugues, de P4, participarà en el projecte d'APS "L'hort de l'avi pagès". Els infants de P4 amb l'ajuda d'alguns avis de la Llar de Santa Eulàlia s'encarreguen de tirar endavant un petit hort, on han plantat pastanagues, pèssols, enciams i mongetes.

En aquesta presentació de fotos podeu observar la seva aportació al desenvolupament de l'activitat.

COMPANYS DE LECTURA

Els i les alumnes de 2n e primària ajuden als de P-5 en el seu procés d'adquisició de la lectura. Cadascú té un company i un cop per setmana es reuneixen per re racons de llengua.

ELS PADRINS DE P-3

A 6è cada alumne té un fillol de P-3, la seva missió és acompanyar al pati els primers dies de curs per que l'adaptació dels nuvinguts sigui més fàcil, també ajuden a recollir les coses de l'escola cada divendres. Duran el decurs de l'any es fan diferetns activitats plàstiques i jocs entre tots.

ELS AVIS