BIBLIOTECA - PUNT EDU

LA MASCOTA DE LA NOSTRA BIBLIOTECA

Hola sóc el TOPI, la mascota de la Biblioteca de l'escola Sant Antoni.

Vaig néixer per la Festa de Sant Jordi de 2006, després de que tots els alumnes de l’escola participessin en un concurs per a triar nom a la Biblioteca del nostre col·legi.

Una mare de l’escola, em va donar aquesta forma que tinc.

Ara aquest espai de l’escola és diu LA BIBLIOTECA DELS FOLLETS, per això jo sóc un follet molt divertit i eixerit.

La Biblioteca és doncs, casa meva.

Em trobo molt a gust entre els llibres, revistes i altres materials que ens diverteixen i ens fan aprendre coses noves.

Però el que més m’agrada és quan la meva casa, la Biblioteca, s’omple de nens i nenes que venen a llegir llibres, a escoltar contes o a buscar informació de animals, plantes, astres, etc.

A la nit, em quedo sol a l’escola , i entre somnis espero que es faci de dia i l’escola es torni a omplir de nens, nenes i mestres, que venen a treballar i a aprendre al meu costat.