Escola

L'escola Sant Antoni del barri de Sant Antoni de Sant Vicenç dels Horts, es troba situada al vessant nord d'aquesta localitat del Baix Llobregat a la falda de la serralada de Montpedrós. Ubicat lluny del casc antic i des d'ell en  direcció a Torrelles trobem el Barri de Sant Antoni.

L'escola està envoltada per la piscina municipal d'estiu i per l'I.E.S. Frederic Mompou.

Som una escola pública, aconfesional i pluralista.
Tenim com a objectiu prioritari la formació integral dels alumnes, fomentant la seva educació en:

• La coeducació; com a fòrmula d'igualtat sense condicionaments de caràcter sexista, classista, racial,ètnic o de llengua.
  • El respecte fonamental als Drets Humans, així com el respecte a la natura.
  • Fer prendre conciència de les situacions de l'entorn en què vivim i les seves implicacions.
Els alumnes de l'escola reben una formació física, afectiva i cognoscitiva tot afavorint l'esperit crític i constructiu.