Inici

LA FESTA DE LA TARDOR

Dins del calendari de festes populars, la  Castanyada és  la primera  que celebrem a l'escola.
Des de ja fa força anys, aprofitem aquesta celebració per fer la Fira de la Tardor, que s'ha convertir en una de les festes amb més tradició i participació de la comunitat educativa.

Uns dies abans, els alumnes i mares voluntàries transformen el vestíbul i passadissos  de l'escola en un paisatge típic de l'estació.

Fruites del camp, fulles, eines agrícoles... , converteixen aquest espai en un tros de camp, on els colors de les fruites i hortalisses, es barregen amb les olors típiques de l'estació.

Pel dia de la celebració, la tarda més a prop del dia 31 d'octubre, cada cicle prepara  un taller de cuina, on elabora  menjar per oferir als altres companys de l'escola i als pares que participen en la trobada.

Els més petits d'Educació Infantil realitzen receptes a classe amb la col·laboració de les mares delegades; els alumnes de P-3 fan panellets; els de P-4 galetes de la tardor i els de P-5 pastís de tardor.

Els alumnes de primària acostumen a obsequiar-nos amb pastissos i coques de formes i gustos impensables.

L'AMPA, participa torrant castanyes i moniatos, i facilitant a tots la beguda per assaborir tanta varietat de dolços i pastissos.

És una de les festes més importants que fem al centre, i serveix com a  primer contacte amb les famílies noves.

CASTANYADA - 2011 ... DANSES
Tornar a Festes