Carrer Compte de Borrell, 148, principal primera.

EL NOSTRE PIS!!

El més de març vam iniciar finalment l'experiència d'un pis tutelat per a treballadors amb discapacitats psíquiques.
    És un pis preciós, ampli, assolellat, amb un pati al darrere, dos balcons al davant i unes habitacions que ara ja estan personalment decorades per els set joves, ex-alumnes de la nostra escola, que han  entrat a viure de forma independent, amb el suport d'un monitor que els ajuda a fer el sopar, la bugada i totes les tasques de la vida diària que, com qualsevol adult independent han de dur a terme.

I... com viuen i veuen els nois i noies i els seus pares aquesta experiència?

Els pares creuen que és donar una nova oportunitat de creixement personal als seus fills i filles, de la mateixa manera que el treball ho va ser en els seu moment.
És un pas una mica dur, però veuen que d'aquesta manera, podran segur el desenvolupament de l'experiència de vida independent dels fill ara que encara són joves i que poden ajudar a fer la separació amb suavitat i recolzament. Creuen també, que l'amistat que ja existeix amb aquest grupet de joves que es coneixen de l'escola i del lleure, facilita un clima familiar en la vida del pis.

I... què diuen els nois i noies?

Els encanta la idea de fer una vida independent igual que els seus germans. Han participat i participen en l'organització del pis i en l'elaboració de les normes de funcionament, perquè això és ara casa seva. Els encanta conviure junts i poder convidar de tant en tant pares i amics.

En definitiva, el pis és, per a tots els membre que formem La Fundació, una passa més en el nostre camí capa una vida adulta autònoma i de qualitat per a les persones amb discapacitats.

Ven endarrera

Fundació Xamfrà-Sant Miquel