Els tallers de l'Escola

Aprenent de Jardiner:

Objectiu: dotar l'alumne d'unes capacitats que li permetin executar les feines bàsiques de conservació i manteniment d'espais enjardinats, en condicions de seguretat i higiene, així com  fer servir i mantenir en ús la maquinària i estris necessaris.

Soc en Víctor. Tinc 21 anys, i aquest any ja he començat el curs de Formació Ocupacional. L'any que ve espero poder treballar.
Aquest és el nostre hivernacle. Cuidem les plantes petites perquè creixin i després les trasplantem en testos més grans. De vegades, aquestes plantes els serveixen als treballadors del Centre Especial de Jardineria per plantar-les en altres jardins, públics i privats.

Soc en Sergi.

Fa poc que estic a l'escola, i estic molt bé.
Estic aprenent moltes coses sobre les plantes.
Ara em veieu regant un roser. En cuidem molts, i després participem a la Fira del Roser que es fa aquí a Sant Feliu cada any.

Eh! Soc en Marc. Tinc 19 anys i m'agrada molt la jardineria. Aquí estic passant l'escombra per la gespa per treure les fulles seques. La neteja del jardí és molt important, doncs les plantes pateixen molt amb la brutícia.

Jo soc en Jordi. Tinc 21 anys i també començo el curs de Formació Ocupacional aquest any. Tinc moltíssimes ganes de començar a treballar en una feina de veritat.
Ara passo el talla gespa. S'ha de fer sempre en línia recta perquè quedi bé.

Torna a Escola