RECUPEREM L'ÚS DEL MOCADOR

Ja fa temps que hem anat veient que molts nens i nenes vénen a l’escola sense mocadors.

Cuadro de texto:  Aleshores han d’agafar paper de la classe quan necessiten fer-ne ús.

És per això que hem decidit iniciar una campanya per a fomentar portar mocadors.

Vam decidir adaptar la mascota NETA a la campanya que estem fent. Per això tots els nens i nenes de cicle mitjà en van fer una.

També necessitàvem un eslògan i cada nen/a va haver de pensar-ne un.

Vam recuperar amb això tot allò que havíem après en el monogràfic del curs passat sobre la publicitat.

L’objectiu era fer un tríptic i anar classe per classe a obrir aquesta campanya.

Vam escollir dues mascotes i dos eslògans.

Hem anat a fer campanya conscients que necessitem de tots per continuar-la.

El nostre objectiu, recuperar un hàbit d’educació i convivència i estalviar en paper a l’escola.

Esperem que entre tots ho aconseguim i que molt aviat no hi haurà cap noi ni noia que quan surti de casa tant si és per anar a l’escola o a qualsevol lloc es descuidi d’agafar mocadors.