Aquesta és una enquesta per fer un estudi del grau de satisfacció que tenen els alumnes sobre l'IES Can Puig, per realitzar-la només cal que marquis la opció que creguis més convenient, un "SI" o un "NO", així de fàcil. Hi han altres preguntes amb formes diferents de contestació, que en aquest cas hauràs de escriure el que desitgis o escollir una resposta de les marcades. Contesta el més clar possible, sense gaires metàfores o informacions innecessàries.

L'enquesta és la següent:

• L'organització que porten els professors en general, per tu, es satisfactòria?

• Creus que seguirà el mateix patró l'organització del nou IES?

• Et molesta que les dones de la neteja freguin just quan surts de classe?

• Creus que és antiestètic veure les instal·lacions elèctriques no empotrades a la paret?

• Creus que es perillós?

• Creus que els professors que substitueixen altres professors fan bé la seva feina?

• Resultaria més satisfactori pels alumnes treure les cargoleres que hi han al pati?

• T'agrada el pati actual (bancs, pistes bàsquet i futbol, estructura, etc.)?

• Estàs fart de que en Ferran tingui tanta feina i no pugui estar per tu ni un segon?

• Les fotocopies, t'agradaria que fossin gratuïtes?

• La sala d'informàtica compleix tots els teus requisits, a l'hora de treballar allà?

• Creus que s'hauria de implantar algun altre servei, referent a Internet o altres?

• Quin?  (ja sigui referent a Internet, sobre els ordinadors en general, etc.)

• Quins són, per tu, els principals problemes de la sala d'informàtica?

NOTA = Si vols, pots marcar més d'una opció prement "Alt Gr" + les opcions que vulguis.

• Creus que s'hauria de deixar sortir a les últimes hores en absència de professorat?

• Creus que està bé tenir més de dos exàmens en un mateix dia?

• Seria millor contractar un professor de guàrdia per un professor que només falti 2 o 3 dies?

• Són ells qui t'haurien d'avaluar i no el professor que des de el començament has tingut?

• El bar de Can Puig és satisfactori referent al menjar segons les teves necessitats?

• Si creus que trobes a faltar algun producte, anota-ho a sota.

• Els que fan servir el servei de menjador esteu satisfets?

• Referent al tema dels retards a primera hora quina solució triaries?

• En general estàs satisfet de l'IES Can Puig?

• Si haguessis de canviar alguna part de l'IES actual quina seria?