Celebrem Santa Cecília

Els alumnes de l'escola hem celebrat amb un concert la diada de Santa Cecília. Com a protagonistes hem tingut als nens i nenes de 6è i alguns pares i mares músics. Visca la MÚSICA!

CASTANYADA 2016

Ja podeu veure el recull d'imatges de la festa de la castanyada. Us compartim una "carpeta" amb fotografies de la celebració i aquí teniu un petit video resum!

Moltíssimes gràcies per la participació!

CURS 2016-2017

Benvinguts al nou curs escolar.

Compartim el full informatiu d'inici de curs on trobareu la informació més rellevant per començar el nou curs.

Us esperem el 12 de setembre!

NOVETATS

El nostre menjador

A l'apartat de "serveis" trobareu tota la informació relacionada amb el menjador del Jujol: menús, imatges i molt més!

Què fem?

Recull de les últimes entrades de tots els Quaderns de bitàcola, blogs de l'escola. Des d'aquí podreu seguir les últimes novetats d'alló més interessant que fan els alumnes dels diferents cicles i àrees.

Cliqueu al damunt de qualsevol de les notícies per saber-ne més.