Les seccions del proper butlletí corresponent a 1er trimestre del curs 2006-07 són les següents:

1. EDITORIAL: Presentació del butlletí, demanda de col·laboració i presentació del tema principal d'aquest número.
  2. EL TAFANER: Espai per conéixer el treball de les classes. En el proper número explicarem els noms de cada una de les classes i la sortida de castanyada.
  3. RETALLS: Secció que recull el tema de fons de cada trimestre. Aquest trimestre parlarem de la dona, dona i sexualitat, dona i treball,... i totes les col·laboracions que poguem recollir.
  4. L'AMPA PARLA: espai reservat per allò que la Junta o qualsevol comissió vulgui comentar. En el proper número es parlarà de la sortida de tardor.
  5. SALUT:No cal presentar el contingut de la mateixa, aquesta vegada parlarem de la tuberculosi.
  6. PER PENSAR I VIURE: Generalment relacionat amb el tema de fons, encara que no obligatòriament. La idea era parlar de la xerrada sobre sexualitat i afectivitat del mes passat.
  7. RACÓ LITERARI: Recomanacions de llibres, lectures, presentació d'escrits dels pares i mares, de poemes,...
  8. SAC DE CULTURA: Cinema, teatre, exposicions,... un espai per les recomanacions o els comentaris sobre cultura.
  9. RATOLÍ DOMÈSTIC: Secció dedicada a la informàtica. En aquest número parlarem de pàgines web per nens i nenes.
  10. NOTÍCIES: de l'escola, d'entitats del barri,... Per aquesta vegada havíem pensat d'informar a tothom sobre la nova dotació en noves tecnologies que ha fet el Departament d'Educació a l'escola.
  11. AMB VEU DE MESTRE: Un espai per conéixer els i les mestres i aspectes concrets del centre. Aquesta vegada presentarem l'aula d'acollida.
  12. EL CONSELL INFORMA: informacions de caràcter general tractats en el Consell que siguin d'interès per a la comunitat educativa.
  13. EL RACÓ DE L'ANASTÀSIA: la rata de biblioteca ens endinsa dins del seu món. Quins conte hi ha a l'escola amb un caire més feminista?
  14. TOTS CAP A LA CUINA: la varietat cultural del centre vista des de la cuina.
  15. RACÓ D'ENTRETENIMENTS: Sopa de lletres amb noms de dones famoses.
  16. TEMPS DE LLEURE: Barcelona amb ulls de nens i nenes.