El casal d’estiu de l’AMPA Pompeu Fabra està a punt de començar, per aquest motiu us fem arribar la informació necessària perquè els vostres fills/es gaudeixin del casal amb tota comoditat i seguretat.

Aquest any hi ha 100 places totals de les quals solament s’han obert 50 pels nens fora de l’escola.

Dates del casal

El casal d’estiu es farà del 25 de juny al 31 de juliol, en torns setmanals. Serà diari, de dilluns a divendres, amb els horaris i preus següents:

  1. De 9.00h a 17.00h (86,5 €).

  2. De 9.00h a 13.00h (42 €).

El servei d’acollida serà de 8.00h a 9.00h del matí, l’entrada és per la porta principal. El preu per setmana d’aquest servei és de 7 €. Els dies esporàdics s’hauran de pagar a secretaria el mateix dia (2 €).

També es farà casal al setembre, del 31 d'agost al 10 de setembre, amb els horaris i preu següents:

  1. De 9.00h a 17.00h (86,5 €).

  2. De 9.00h a 13.00h (42 €).

Equip del casal

Està format en gran part pels monitors que treballen durant el curs a l’escola; són professionals del món del lleure, amb experiència en el tracte i la relació amb els nens/es, en tots els seus aspectes pedagògics i en l’organització d’activitats.

Els monitors tindran la titulació corresponent per tal que les ràtios estiguin dins dels percentatges establerts per la Generalitat.

La responsable del casal i de l’equip de monitors té la titulació de Director de temps lliure i experiència en el món del lleure des de fa 16 anys.

Per a temes administratius, encàrrecs diaris i altres qüestions, l’atenció al públic serà de 9.00h a 9.30h i de 16.45h a 17.15h.

Si la família vol una entrevista amb els monitors dels seus fills, caldrà demanar-la a través de la directora.

Entrades i sortides

Al matí l’entrada serà per la porta principal, de les 9h a les 9.10h.

Al migdia se sortirà per la porta principal de les 13.00h a les 13.15h.

A la tarda se sortirà per la porta principal, s’obrirà a les 16.55h i es tancarà a les 17.05h.


Servei de menjador

L’ horari del servei de menjador serà de les 13.00h a les 14.00h.

Per al menjador tots els nens/es han de portar:

Una bosseta amb el nom (com les de berenar)

Un tovalló de roba

Un raspall de dents i pasta dentífrica

El menú de menjador estarà penjat a la porta cada setmana i se’n farà arribar una còpia a la família.

Si algun nen ha de fer una dieta especial, s’ha de comunicar a la directora del casal, el mateix dia al matí.

Els nens/es que s’hagin de quedar esporàdicament a dinar ho han de comunicar a les 9.00h a la directora.







SERVEI ESPORÀDIC DEL CASAL:

El servei de casal esporàdic està reservant als nens que estiguin apuntats com a mínim en un torn del casal:




Opció A

23 €

9.00 - 17.00h

Opció B

15 €

9.00 - 13.00h





AL CASAL CAL PORTAR...

El primer dia del casal s’ha de portar una muda de recanvi dins d’una bossa on hi consti el nom del nen/a. Aquesta muda es tornarà l’últim dia de casal.

Els nens/es de P3, P4, P5 han de dur un paquet de tovalloletes humides.

Cada dia han de portar:

Esmorzar

Roba fresca i còmoda

Crema solar




LES SORTIDES

Les sortides seran de tot el dia, de 9.00h a 17.00h i normalment els divendres i en autocar.

Sempre que fem una sortida els nens/es han de dur:

Motxilla

Esmorzar

Aigua

Gorra

Calçat còmode per caminar

Dinar (aquells que habitualment no dinin a l’escola)

Crema solar






QUAN ANEM A LA PISCINA:

Motxilla

Tovallola (tamany nen)

Roba de recanvi

Xancletes de bany

Banyador (posat)

Gorra

Crema solar

Bracets o bombolla (si cal)

Aigua

Cal que els nens vinguin a l’escola esmorzats i amb el banyador posat.

Si cal posar una crema específica, taps de les orelles, etc. per anar a la piscina, s’ha de comunicar al monitor corresponent, per escrit, el primer dia que fem la sortida a la piscina.


Sortides especÍfiques

Quan anem a la sortida de muntar a cavall (tot el dia), cal portar:

Pantalons llargs

Bambes sense velcro (aquest material s’enganxa a la pell del cavall)

Motxilla, esmorzar, aigua, gorra, crema solar, dinar (els que no dinin normalment a l’escola).


NORMES BÀSIQUES

Abans de començar el casal tothom ha d’haver omplert el full d’inscripcions, ha de tenir tots els pagaments al dia, i ha d’haver portat la fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social.

En cas d’haver-hi més sol·licituds que places previstes es consultarà amb tots els òrgans que tinguin capacitat de decisió (AMPA, Comissió casal), per poder ampliar places. El nombre màxim d’inscripcions per torn serà de 100 nens/es.

Així mateix, si el nombre d'inscrits no fos suficient per dur a terme el casal, i tal com marca la normativa, es podria procedir a anul·lar el casal, 15 dies abans de l'inici, fent les notificacions corresponents.

Si un participant anul·la la inscripció, sempre que ho notifiqui com a mínim 15 dies abans de l’inici de l’activitat, l’entitat organitzadora (AMPA) li ha de retornar el 50% de l’import efectuat. En cas de baixa per malaltia durant l’activitat es retornaran els diners dels torns que no es pugui gaudir del casal.

Les places per apuntar-se un dia esporàdic al casal són limitades i s’ompliran per rigorós ordre d’inscripció entre els nens que estiguin apuntats com a mínim en un torn del casal.

En cas d’haver-hi algun conflicte de conducta, relació, actitud... l’organització del casal demanarà una entrevista amb la família i es reserva el dret de suspendre la seva participació al casal. En cas de suspensió de l’activitat es retornaran els diners dels torns que no es pugui gaudir del casal.

Els nens/es han de venir al casal nets i polits.

Si s’ha d’administrar qualsevol medicació cal portar per escrit una nota del tutor signada i acompanyada de la recepta o informe del metge on consti el nom del nen, el nom del medicament i la pauta d’administració. En cas contrari no es podrà administrar el medicament.


Si algun nen/a pateix alguna afecció contagiosa o malaltia vírica, la família ho notificarà immediatament als responsables del casal que prendran les mesures oportunes.

No es poden portar al casal: ni diners, ni joguines, ni consoles, ni llaminadures, ni auriculars, ni mòbils.

Cap participant no podrà accedir als espais de l’escola que no siguin d' ús del casal.

No es permetrà a cap nen/a abandonar el casal abans de l’hora prevista. Aquells que ho hagin de fer, necessitaran una notificació escrita de la família que s’ha de lliurar a l' equip de monitors/es.

En cas que la persona que vingui a recollir el nen no sigui l’habitual, també demanem que es comuniqui al matí als monitors corresponents o a la directora del casal.

Si un nen/a ha de marxar a casa sol, les famílies ho han de notificar mitjançant una nota a l’equip de monitors/es.

Cal respectar les hores d’entrada i sortida del casal.

En cas d’haver de portar un nen/a al metge durant l’horari del casal, es trucarà a la família perquè el vinguin a buscar. Si el cas és urgent, es portarà el nen al centre hospitalari i es comunicarà a la família.

Totes les activitats del casal són educatives, i es programen d’acord amb els objectius previstos. Si per algun motiu algun nen/a no pot fer alguna activitat en concret, s’ha de parlar directament entre la família i el responsable del casal.

A les activitats que impliquin l’ús d’aigua i/o bany, els nens/es han de dur l’equip necessari. Si algun nen/a, per qualsevol motiu, no es pot banyar, la seva família ho ha de notificar a l’equip de monitors/es.

Aquest any no s’han ofertat totes les places pel solventar el problemes de nens de l’escola que es van quedar sense poder gaudir del casal, el total de places aquest any són 100 però obertes solament 50 places.

A partir de 1 de gener del 2009, el canal de comunicaciò entre el AMPA i pares/mares ha estat exclusivament per e-mail. Si no voleu rebre la informació d’aquesta manera, ho hareu de comunicar expressament a la secretaria de casal d’estiu per escrit .De conformitat amb la llei orgànica 15/1999 , de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal ( publicat al BOE, núm.17, de 19 de gener) us informarem que les vostres dades seran tractades amb total confidelitat i no seran donades ni venudes a tecers i que serviran per l’exercici de les funcions per les quals un van ser sol.licitades. Sempre que no vulgue rebre mès informació o que vulgueu modificar les vostres dades ho heu de comunicar a la secretaria de casal de l’AMPA personalment.Aquest canal de comunicació serà sempre del casal a pares/mares i mai a l’inrevés, pel que us agraitiem que per comunicar-vos amb el casal de l’AMPA ho fèssiu a través de la secretaria de casal.Fem servir aquest canal com a mesura de sensibilització ecològica .