Associació de mares i pares d’alumnes

•QUÈ ÉS L’AMPA?

És la representació de tots els pares i mares dels alumnes de l’IES MARINA. És present al màxim òrgan de decisió de l’institut: el Consell Escolar.

•PER A QUÈ SERVEIX?

•Organitza la VENDA DE LLIBRES a l’inici de curs, amb descompte per a tots els socis.

•Atén possibles demandes de BEQUES per a l’adquisició de llibres i material escolar.

•Ofereix 2 beques anuals de BIBLIOTECA a alumnes d’ensenyaments postobligatoris.

•Permet fer actuacions puntuals d’ARRANJAMENT i MILLORA de les instal.lacions del centre, com per exemple, les aportacions de l’AMPA a la INFORMATITZACIÓ de l’institut, i de la biblioteca, aula d’idiomes, etc.

•Col.labora econòmicament en l’organització de les festes de CARNESTOLTES i SANT JORDI.

•Subvenciona l’elaboració del número anual de la revista de l’institut, ANIRAM. •Participa en l’organització de les activitats i el muntatge anual de l’AULA DE TEATRE.

•Ofereix descomptes en les SORTIDES de final de curs i en el VIATGE DE FI D’ETAPA a 4t d’ESO.

•Té un pes decisiu en la concreció de l’IDEARI de l’institut, en la realitat de la seva OFERTA EDUCATIVA i en el seguiment de la seva DINÀMICA.