COLÒNIES 2010 CICLE SUPERIOR L´ESCALA

ESMORZAR PRIMER DIA: El primer dia de colònies, abans d’arribar a l’Escala, vam aturar-nos a una àrea de servei, per poder esmorzar. Estàvem morts de gana!

ÀPATS: En parar i desparar les taules i vam col·laborar, i ens havíem d’agafar el menjar, ja que era un self-service. Eren molt ecològics, ja que vam reciclar tot.

BALLS I ACTIVITATS: Al llarg de les colònies, els alumnes de sisè vam estar realitzant uns videoclips i uns spots molt divertits per grups.

DIVERSES GRUP: Eren poques les estones lliures que vam tenir, tot i que en les poques que teníem podíem jugar al parc o a altres indrets de l’alberg.

DISCOTECA: Una de les nits vam tenir una discoteca que ens van organitzar els monitors, i ens ho vam passar molt bé! Tots ballàvem al ritme de la música.

PLATJA: L’últim dia vam poder anar a la platja, que estava a menys de cinc minuts a peu. Ens va agradar prendre una mica el sol, i escoltar la tranquil·litat que transmet el mar.