RELACIONS AMB L'ESCOLA BRESSOL (CEIF ANDREU CASTELLS)

El parvulari de la nostra escola porta anys treballant amb l'escola bressol veïna (CEIF Andreu Castells). Amb ells ja hem tocat el tema de l'alimentació a través dels esmorzars i les emocions. Actualment es segueix treballant conjuntament per millorar les relacions i acostar posicions entre les dues escoles i els infants que hi assisteixen.

Gràcies a l'èxit d'aquest projete comú el curs passat es van presentar les nostres experiències a altres comunitats educatives i familiars, a través d'una xerrada que va tenir lloc a la fira de Sabadell i de l'exposició del nostre treball en un parell de trobades de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Fa dos cursos també es va publicar el treball realitzat sobre l'alimentació a la revista "Perspectiva escolar Nº315 " i aquest mes s'ha publicat el de les emocions a la revista infantil "Guix novembre-desembre 2008" . Aquest estiu també es va publicar una entrevista al diari A+Sabadell, podeu clicar aquí per llegir-lo.