L’ HORT DE L’ ESCOLA

És un projecte transversal on participen tots els alumnes de l’escola, els quals treballen durant unes sessions al llarg del curs a l’hort de l’escola. L’objectiu d’aquest projecte és que els alumnes coneguin, i aprenguin les tècniques dels treballs agrícoles, aprenguin a diferenciar les espècies vegetals, veure la dependència del creixement de les plantes amb l’estacionalitat i el clima, la importància dels aliments naturals, etc. En un racó del pati d’Ed. Infantil tenim l’hort de l’escola.

En un racó del pati dels petits hi tenim l’ hort de l’ escola. Durant tot el curs escolar tots els grups hi anem passant, des d’Educació Infantil fins a Primària. En primer lloc cal cavar i girar la terra.

Després es convenient posar-hi adob. Així les plantes que hi sembrem tindran més aliment i creixeran més.

Ara la terra ja és a punt ; ja ha arribat el moment de sembrar. Hem sembrat cols i bledes.

També hem sembrat enciams.
alls, cebes i pastanagues.

Un cop sembrat cal regar-ho bé

Si convé cal regar-ho una mica més.

Per si fa fred cal posar-hi uns hivernaclesde plàstic.

Ara ja només falta esperar a tenir un hort com aquest.